The smell of the new things

Olen täysin hereillä, vaikka jälkeenjääneet silmäni näyttävätkin hyvin uinuvaisilta

Toistetaan sitten taas itseä. Tein eilen illalla aamulle ajoitetun postauksen joka ei sitten tullut edes siihen aikana kun sen laitoin ja iltaa myöten se oli kadonnut kuin pieru saharaan koko bloggerista ja blogimaailmasta. Mikä lie ollut asialla. Joten tehdään postaus "uudestaan" vaikken nyt muistakaan mistä kaikesta selitin, ensimäisenä tulee mieleen salkkari höpötys miten niissä ärsyttää Pepin yli-iso-otsa, Ossin lässytys ja  tukka. Ja kerroin siitä miten väkisin tulee mieleen eroottinen kuvitelma Panusta ja Veerasta, kuinka Panun hikinen leijonanharja lätsyttää Veeran naamaa. Purrrrr.

Asukuva on siis uuden ilmaisen takkini esittelyä jonka "tätsyli" minulle luovutti, jeij! Se on ihana! Mulla on tullut parin viikon sisällä hirveä takkibuumi ja niitä alkaa kertyä kohta jo vähän liikaa. Kaikki alkoi siitä kun ostin elämäni ensimäisen farkkutakin, joka tosin oli poikien kokoa 152 hintaan 3 euroa, mutta ihana se on silti.


Sain tuliaisiksi Lontoosta myös ihanan rannekoru härpäkkeen! Korut on ihania. 
(Ja kyllä, olen ollut rakkaan kertaakaan-toimissa-olevan-kelloni kanssa suihkussa, sen paljastaa "hikiläkät" ruudulla :D )

***

Tänään olin parin ihanan loikoilu päivän jälkeen töissä. Siellä kyllä näkee aina mitä kummallisempia aasiakkaita. Eräs vanhempi, alkoholin käyttöön kallistuva herrasmies jäi kertomaan minulle ihan kirjaimellisesti itkien miten hän ei kuule toisella korvallaan kuin 42 MHz mataluudella. Oli kuulemma soittanut hätäkeskukseen asiasta ja siellä oli neuvottu menemään terkkariin putsauttamaan korvansa. Tämä oli herralle jotenkin todella ylitsepääsemätön asia, koska tässä vaiheessa silmät alkoi kostua kunnolla. Sitten siinä tippa linsissä kertoi miten hätänumerosta sanottiin että hän voi juoda olutta, mutta vain yhden tellun. Harmitteli sitten siinä miten se olut pitää jättää siihen yhteen telluun ja hän nyt tuli ostamaan sitä.
Surullista.


Btw ylimääräsenä kuvamateriaalia maailmani julmuudesta

***


- Tiia -

4 kommenttia

  1. Ketään ei kiinnosta sun salkkariseksifantasiasi.

    Menetitte juuri yhden tuoreen lukijan.

    VastaaPoista
  2. oon samaa mieltä. ette vissiin kunnioita yhtään lukijoitanne? jatkuva viinapelleilynne ällöttää ja mua ei todellakaan kiinnostatietää mitä salkkari-hahmot tekevät makuuhuoneessaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerrotko missä kohtaa tämä postaus antaa kuvan viinapelleilystä? :D ja mä en voi sille mitään jos sua ei jokin asia kiinnosta :D

      Poista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.