Graniittikiveä

Täällä sitä sitten ollaan, radalla tyttöjen kesken. Aikasemmin päivällä saarnasin tuttavalle "herranjumala keskellä viikkoa!?" Syön sanani.

Mä (me) tunnetaan ittemme samaa aikaan keskenkasvusiks ja liian vanhoiks. Parikymppiset ämmät istuu paikallisella torilla juomassa pussikaljaa kun ympärillä oli alunperin 12 frontside olliee, nyt oon jo laskuissa seonnu ku niitä tulee ovista ja ikkunoista. Mä olisin kovaa vauhtia menossa jo Iidan mukaan perhosstrippiklubille mutta nää seuralaiset on vähän vastahakosia. Tässä kun mä keskityn räpläämään mun puhelinta ja mietin kehtaanko tässä ihmisten keskellä rupee tekee klassista leijona-aplarimössöö, nää kaks on vieny keskusteluansa aina lintujen paskomisesta ulkomaalaisten kautta sukututkimuksiin.
Jatkuu.


Kello on 1:10, Iidalla on hikka. Falafellat naamariin ja nukkumaan.

3 kommenttia

  1. Riihimäen deekut blogitsse vauhdissa.. hävettääkö? P.s. näin teiät tänää.

    VastaaPoista

Toivottavasti jätät edes jonkinlaisen puumerkin käynnistäsi :) Pyrimme vastaamaan kaikkiin kommentteihin!

Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, tai kommenttisi on herjaava, loukkaava tms. älä tule tänne tai mene muuallekaan vinkumaan kun epäasiallinen kommenttisi on poistettu.